Sunday 3 March 2013

Burger King sucks




Fxxk yeah m8 !
Semalam aku teringin nak makan burger king. Mana tak nya, aku google google dan google aku tersinggah kat website Burger King Malaysia. Aku punya la lihat lihat dan lihat burger-burgernya yang nampak sangat menyelerakan (aku merupakan penggemar burger king satu masa dahulu). Aku pun dah lama tak makan burger. ada la dalam 5-6 bulan kalau tak silap. Sambil menelan air liur, perut aku tiba tiba lapar.

Kebetulan cawangan baru Burger King Wangsa Maju baru saja dibuka (tak ada la baru sangat) berdekatan dengan rumah aku.

Dengan lajunya aku pun bersiap dan berjalan kaki ke situ yang jaraknya ada la dalam 1KM lebih.

Sampai saja disitu tahap keterujaan aku menurun memandangkan para pekerja disitu agak lembab buat kerja dan dalam pemikiran aku "ini ke burger king?? " dengan kelam kabutnya, dengan kena menunggu lebih dari 5 minit walaupun pelanggan tidak ramai masa tu. (standard kecepatan restoran fastfood 5 minit kebawah)

Lalu aku pun order la set Grilled Chicken Burger berharga murah yang nampak sangat menyelerakan seperti didalam internet. AHAHAHA


Burger and fries yang masin



Burger nampak sedap. Tapi masin.


Itu je ?

Overall boleh la. Walaupun tak sedap. Nasib baik murah. Rm 6.70 (termasuk GST)
Harga yang diiklan kat Rm 5.95. LOL

Burger King tidak sesedap seperti 18 tahun dahulu.


No comments:

Post a Comment