Thursday 2 August 2012

Tiba tiba layan jiwang



Dengar lagu tiba2 jadi sedih pulak. Teringat pada Ex GF aku.
Sungguh sayang... 
Aku tak pernah ada Gf sebaik dia. Yang jenis memahami, penyayang, dan tak 'melayu'.
Rasa macam baru semalam je break dengan dia walaupun dah 3 tahun.

Hari tu aku ter'stalk' Fb dia, dia macam dah semakin hot and awesome! Memang terbaik. Dah macam Ira Chernova versi cina.

Waaaaaa!!! Sedih !!



Part ni yang aku syahdu weyh!!

Where have the times gone, baby it's all wrong..
Where are the plans we made for two?..

Dengan

If "Happy Ever After" did exist...
I would still be holding you like this ...

Dan kalau dia terbaca ni, aku nak dia paham ayat ni..

You can't expect me to be fine,
I don't expect you to care
I know I've said it before,
But all of our bridges burned down..
Waaa!! Aku sungguh Jiwang!!

No comments:

Post a Comment