Thursday 23 August 2012

Aktiviti hari raya ke-2

Selamat hari raya aidilfitri aku ucapkan pada semua muslim dan muslimah.
Harap raya anda semua 'happening' like hell.

Ni aku nak cerita sikit pasal aktiviti Raya ke-2 aku bersama adik aku. 
Sepatutnya aku balik ke Melaka ikut mak ayah aku. 
Tapi disebabkan aku mengigau apa tah, last2 aku bangun tidur, mak ayah aku dah tinggalkan aku. 

So, memang dah spoiled already la raya ke-2 aku. ehe.
Tapi raya yang pertama memang happening la. Aku jalan2 pergi rumah saudara mara dan dapat la duit raya. Rm122. 

Berbalik semula kepada raya ke-2 aku, waktu itu semasa sedang frust tak dapat balik kampung, kebetulan adik aku dah bangun tidur.
Lalu aku pun usha2 la page pizza dan compare mana satu yang best. Dan ianya membawa kepada food craving.. 

Lalu kami pun spend la duit dan waktu kami dengan order pizza dari Dominos.
Alang2, kan???  Dari aku berkurung di rumah, tengok tv, lepas tu tidur, lebih baik makan makan dan makan!!!




aku share duit dengan adik aku. nak harapkan aku sorang je bayar, memang tak laa. haha



Dan selamat lah hari raya ke-2 aku dengan makanan yang sangat tidak menyihatkan.


Ingin tahu bagaimana aku tidak gemuk (in shape) walaupun makan makan makan? 
Nantikan entry aku yang seterusnyaaa... 


**aku memang suka dengan gaya penulisan yang agak bersepah dan malas ni. bagi aku agak santai..

No comments:

Post a Comment