Monday 24 September 2012

Family Day @ Padang Merbok

Semalam aku ikut kawan aku ke Family Day Media Prima Radio Network.
Wife dia kerja situ. Aku mengikut je macam biasa. AHAHA.

Event tu diadakan di Padang Merbok kat tengah2 Kuala Lumpur.
Sampai disitu aku macam tergamam sambil hati aku berkata "why am i here ?"

Awek power power wey !!
Kat situ krew2 dan penyampai2 radio dari HotFm, FlyFm dan OneFm ada kat situ.
Antara celebrity yang ada kat situ ialah Fara Fauzana, Seelan Paul, Usop Wilcha.

Aku nak jumpa Zher Peen !! Tapi dia tak ada la. Mungkin dia tengah on air kot.


Ni gambar2 yang sempat di ambil.




sampai2 terus makan



makan lagi. nak tau macam mana aku makan banyak macam ni without gaining fat? nantikan, entri tu OTW.









Menu2 dia semua sedap2, aku segan pulak nak ambil gambar menu2 yang terhidang. Tapi memang best la. Tak macam makanan family day yang tipikal. Memang takkan jumpa karipap sardin, nasi tomato, ayam masak merak etc. Hahahaha

Untunglah member aku bawa aku kesini, dapat makan free 2 kali, dapat usha2 awek. ahaha.



No comments:

Post a Comment